دخترانه جمعه

 

کار بچه های یزد جالب و دیدنی بود 

ببخشید چون کیفیت عکس ها خوب نبود نگذاشتم 

افراد دختران تعطیل(جمعه): سعیده شاه میرزایی 

زهرا طباطبائی ـ عاطفه پرهیزکار ـ رکسانا پیروزمند  

منصوره پناه برخدا(و آقا امیر) ـ ثناء ضرابیه ـ زهرا غفاری ـ مرجان طیبی ـ فریبا دهقانی زاده ـ شکوفه الله داد ـ فریبا روشن بخش 

 

  

در بین کارهای که دیدم از دوش حمام (پیروزمند) خوشم اومد و کار خودم اتاق57(گربه) اصلا خوشم نیامد چون شب اول اجرا تعداد نفرات کم کردم و به اجبار زمان را برای هر شخص از نصف هم کمتر کردم 

چون زمان دانشگاه تمام شده بود، روز بعد بعضی از دوستان بدون اجازه وارد اتاق شدن و شروع به عکس و فیلم گرفتن کردن، منم که دیر رسیده بودم دیگه روم نمیشود بهشون بگم برید بیرون(چون مدتها ندیده  بودمشون) و دلیل بعدی افرادی بودن که قرار بود بیان یزد و من هم روی اونها حساب باز کرده بودم، مثل سینا امامی و ... .

 

در حاشیه که با جواد انصاری رفتیم انار چیدیم توی باغ زرتشت ها  و بعد با یک دوست متفاوت یزدی آشنا شدم که خیلی خوشم اومد ازش به نام مهدی که توی پارک یه اجرای کوچک  براش رفتم (مهدی هم خودش بازیگر بود که در گروه بهزیستی فعالیت داشت) 

 

 

جای شما سبز که سبز می اندیشید .

سفر به یزد

تا به حال یزد نرفتم میگن جای خوبیه اونجا دوستان خوب یزدی دارم  

انگیزه سفر به یزد 

۱ـ دوستانم رو ببینم که خیلی دلم براشون تنگ شده 

۲ـ مهمتر از اولی کارهای زیباشونه که میخوام از نزدیک ببینم 

۳ـ این گزینه نمیدونم مهم هست یا نه چون اگر یزدی ها اجازه دادن یک اجرا تقدیم به گروه دخترانه جمعه میکنم