ربان قرمز تمام شد

جشنواره ربان قرمز با تمام خوبی ها و عالی هاش  در کرمان تمام شد 

خیلی با این جشنواره حال کردم  

ما از این جشنواره دوتا جایزه بیشتر نگرفتیم ولی بجاش با خیلی از هنرمندان  

خوب و بزرگ اشنا شدیم 

یه نکته جالب این جشنواره این بود که ارشاد در ان دخالت چندانی نداشت  

و تمام گروه ها کمک میکردن تا گروه های رقیبشان بهترین اجرا داشته باشن 

من از اینجا تشکر میکنم از دوستان کرمانیم محمد خزری و سجاد کمالی که هنگامه اجرای ما خیلی به ما کمک کردن 

ای کاش داورای جشنواره هم مثل گروه ها باهم دوست و هم نظر بودن  

چون به دلیل اختلاف نظر بین داورها . انها در روز اختتامیه حاضر نشدن به غیراز 

یکی از انها که مجبور بود بیاد برای خواندن آرای داوری  

سوال میکردیم دو داور دیگه کجا هستن گفتن رفتن وسایلشان جمع کنند چون ساعت ۹ پرواز دارن (جالبه بلیط های سه داور ساعت ۹ بود)اما فقط  یکی از انها برای اختتامیه اومد که ساعت ۵ بود. 

به هر حال بیخیال. دبیر جشنواره برنامه کرمان گردی ریخته بود . 

 جاهایی با حالی مثل باغ ماهان. حمام گنجعلی خان.و... رفتیم 

و کلی سوغاتی کرمان از طرف برگذار کننده جشنواره به ما دادن

اونجا انقدر بهم خوش گذشت که وقت نشود بریم یزد  

رفتم به کرمان

همراه گروه جادو  با کار زخم به جشنواره ربان قرمز به مدت 4روز خواهم رفت
امیدوارم مثل همیشه نصف جایزهارو بگیریم(البته با دعا های شما) و کرمان بهم خوش بگذره
بعدش اگه خوب جایزه گرفتیم 2روز میریم یزد.
اولین بار دارم میرم کرمان اگه جاهای باحالشو میدونید بهم بگید.