یک ماه تعطیل

به علت مشکلات شخصی یک ماه از وبلاگ و اینترنت به دور هستم 

این مشکلات میتواند شامل یکی یا همه ی گزینه های زیر باشد: 

1ـ روحی 2_عاطفی 3_شکست علاقه شدید قلبی به چیزی یا شخصی 4_ انتخابات 5_ درسی  

6ـخیانت دوستان به من (مثل برادرم دوستش داشتم) 7_ و....  

این اواخر خیلی زود به خاطر چیز های الکی ناراحت میشدم مانند: 

۱ـ به یک نفر MP3 دادم بعد از یک سال جسدشو برام اورد  

2_ به یک دوست کتاب بکت (افتادگان) که تو بندر نیست فقط توی خیابان انقلاب تهران پیدا میشه دادم بعد از دوسال خواستیم ازش پس بگیرم گفت دست برادرمه به برادرش گفتم اونهم گفت دست اون یکی برادرمه تا 6 برادر ما پرسیدیم هر که گفت دسته دیگریست ....... 

3_ نرفتن تیم ملی فوتبال به جام جهانی 4_ و......   

میخوام برم توی جعبه کبریت تاریک خودم بنشینم فکر کنم توی سال88 چه کار کردم؟ 

هر کس شماره منو داره خواهش میکنم به من زنگ نزنه جواب نمیدم. 

خداحافظ تا یک ماه دیگر 

روز مادر مبارک

به تمام مادر ها و بازور به بعضی از دخترا که مادرهای اینده هستند تبریک میگم

با خواهرم رفتم برای مادرم هدیه بخرم توی مغازه بودیم یه مرد گفت روز پدر کی هست؟

فروشنده: کسی روز پدر رو یادش نمیاد

معمولا برای روز مادر طلا فروشی ها شلوغه برای روز پدر جوراب فروشیها.......

 به دوست های یزدیم وبندریم ویکی که یه رگش یزدی یه رگش تهرانی تبریک میگم....