زندگی یعنی چه؟

زندگی یعنی :

                    ایمان و اعتقاد داشتن

ایمان واعتقاد داشتن یعنی

                                   خدارو باور داشتن





پی نوشت:ببخشید یک ماه واندی از شما دور بودم.
در این فاصله از خیلی ها و خیلی چیزها گذشتم. از افرادی که منو یاری کردن در این مدت سخت تشکر میکنم و از اقای امامی برای طراحی قالب وبلاگ که روحیمو عوض شده منو نشان میده. سعی میکنم به گذشته دیگه فکر نکنم چون اینده بسیار روشنی در جلوی من هست برای رسیدن به اینده سبز باید نگاه مو عوض میکردم .
نظرات 7 + ارسال نظر
گلی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.spiralline.blogfa.com

سلام

خدا تو جوونه ی انجیره !
خدا تو جشم پروانس!
خدا به من نزدیکه!
ح.پناهی
تبریک میگم دوره ی جدید زندگیتونو.

متشکرم

نهنگ شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ق.ظ

همش هم این نیستا!

خوب ادامشو تو بگو.....

پیرمرد دیریا شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ http://hormozpic.blogfa.com

با سرعتی مثل توپولوف حرکت به سمت سقوط...
خوشبختم...

سیامک امامی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام زندگی یعنی هنر...

چارلی یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ http://charlli.blogsky.com/

هیچ کدوم از اینا نیست
فقط قسمت عمده زندگی با کسی مثل سینا دوست بودنه
بقیه اش هم می تونی .... خب با سینا بودن
یک کم آخرشم می خوای با کسی نباش

من جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 ب.ظ

زنده گی را که لب طاقچه ی عادت از یاد بردیم
مرغهای مهاجر را فراری دادیم
.
.
.
و هنوز پرروتر از همیشه دم از زنده گی میزنیم!
و این ذات این انسان دوپاست

[ بدون نام ] یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

زندگی یعنی بدبختی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد